logo

A honlapunk látogatóinak begyüjtése

Legyen tapadós a honlapod!

Tapadós honlap

Legyen tapadós a honlapod, akárcsak ez a post-it!

Az online világban van egy hatalmas lehetőség. Rengeteg emberhez el tudunk jutni. Lényegesen több embernek meg tudjuk mutatni a honlapunkat, mint egy fizikai boltban a portékánkat, lényegesen hatékonyabban, mint szórólapozással és lényeges olcsóbban mint offline (újság, média) eszközökön.

A gond csupán az, hogy a honlapunkra látogatóknak csak egy töredéke vásárol, a többi pedig előbb-utóbb (mellesleg inkább előbb, mint utóbb) megfeledkezik a honlapunkról.  Látszólag hiába való tehát, hogy naponta több száz ember látogat a honlapunkra.

Vagy mégsem?

Célkitűzés

Ha azt tűzzük ki célként, hogy a nem vásárlók is kapcsolatban maradjanak velünk, akkor a honlapunk forgalmának egy jelentős része nem vész el a számunkra. Később, alkalmas időben még vevőt konvertálhatunk belőlük.

A feladatunk „csak” annyi, hogy tapadóssá tegyük a honlapunkat és ezáltal betereljük a látogatóink egy jelentős részét a listánkba.

Tapadós honlap

A tapadós honlapokról, vagyis arról, hogy miképp kell átalakítani a honlapodat, hogy gyarapítani tudd vele a listádat egy külön tanulmányt írtam. Sőt! Tekintettel, hogy ebben konkrét módszereket sorolok fel, ezért a könnyebb felhasználhatóság érdekében letölthető formátumban tettem elérhetővé. Ha még nem töltötted le, akkor azt javaslom, hogy töltsd le most!

A listaépítésnek az egyik kötelező feladata tehát tapadóssá tenni a honlapodat, és gyűjteni, építeni a látogatók által a listádat.

A következő nagy terület ahonnan építenünk kell a listánkat, az a vevőink és potenciális vevőink köre. Erről szól a következő rész.